Michelisz Norbert hatalmas csalódásként élte meg, hogy az első futómű hibája miatt nem tudott kedvenc közönsége kedvére tenni a Hungaroringen. A Zengő Motorsport kiválósága a csapat garázsában nyilatkozott a magyar sajtó képviselőinek, köztük a RallyCafé/WTCC blognak.
„Nem tudom, hogy lenne-e különbség aközött, hogy ha már feldolgoztam volna ezt a csalódást, vagy ha csak holnap reggelre dolgoznám fel. Biztos vagyok benne, hogy mire ma ágyba kerülök, már nem fogok azon agyalni, hogy vajon mit csinálhattunk volna jobban.“
„A szabadedzéseken igyekeztem kivonni magamat a nyomás alól: csak arra figyeltem, hogy az autóval előrelépjünk. Az volt a célom, hogy ráérezzek az autóra. Mindig is így csináltam: a a szabadedzésen az a lényeg, hogy az autó egyben maradjon, aztán jöhet az időmérő.“
“Nooor-bi!” vagy “Tooo-mi!”?
„Büszke vagyok rá, hogy szépen felépítettem magamban a hétvégét. Pénteken a negyedik leggyorsabb Honda-pilóta voltam, a második szabadedzésre ezt egy erős második helyre sikerült javítanom, aztán az időmérő edzésen – minden nagyképűség nélkül – mi voltunk a leggyorsabb hondások. Éreztem még magamban annyit, hogy ha a pole pozícióért, az első sorért nem is, de legalább a Hondákkal és mondjuk még Loebbel partiban maradjak a harmadik rajthelyért.“
„Az autó jobb elejében ‘elment’ vagy a lengőkar, vagy a kormányösszekötő. Amikor a szerelőim jelezték, hogy nincs tovább, igazából nem is érdekelt tovább, hogy melyik a kettő közül. Nem volt ennek semmilyen előjele, és azért is érthetetlen, mert éppen a 4-es kanyarban, a Mansellben ‘ment el’ a futómű, ahol a rázókövek kifejezetten laposak. Ott ráadásul a bal első futómű kapja a terhelést, ezért is érthetetlen, miért a jobb felfüggesztés felől jött a füst később, a sikánnál. Lehet, hogy már korábban elgörbült egy picit a kormányösszekötő, és ez csak rátett még egy lapáttal. A Hungaroringen igazából nincsen olyan kanyar, ami kifejezetten durva lenne. Valószínű, hogy ez az alkatrész egyszerűen elérte az élettartama végét – de legalább tudjuk, mit kell kicserélni.“
„Persze, ez a 12. rajthely még nem a világ vége, hiszen a verseny csak vasárnap lesz. De mindenki tudja, hogy ha az ember nincs benne az első 10-ben az időmérőn Mogyoródon, akkor azért kisebb csodára van szükség a pontszerzéshez. Holnap bármi megtörténhet, én is ezzel vigasztalom magam, de a 12. helyet nem lehet összehasonlítani egy második, harmadik rajtsorral.“
„Ért már nagyobb csalódás a múltban, ezen is túl fogok lendülni, de ilyenkor mindig nagyon nehéz nyilatkozni.“
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: