A Krózser–Papp kettős Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel nyerte az Országos Murva Ralibajnokság nyitófutamát, a Bükfürdő Ralit. Az Ollé–Tóth kettős Ford Fiesta S2000-essel lett a második, míg a Matics–Zejda duó N-es Mitsubishivel a harmadik. A verseny nagy esélyese, a Balogh–Holczer kettős az első szakaszon árokba csúszott.
Az MNASZ az idén új keretek közt írta ki a murvabajnokságot, amely az Országos Ralibajnokságban is szereplő Fehérvár és Veszprém Ralik mellett két további futamot, a Bükfürdő és az osztrák Waldviertel Ralit tartalmazza. Legalábbis jelen állás szerint.
Az új bajnokság nagy tetszést aratott a versenyzők körében, bár az ORB élmezőnyének jelentős része kihagyta az első futamot, azért így is komoly nevek álltak rajthoz.
A verseny legnagyobb esélyese a Balogh–Holczer páros volt, akik azonban az első szakaszon feltehetően váltóhiba miatt árokba estek. Az első gyorsaságit az Ollé–Tóth kettős nyerte, de a második szakasztól kezdve már a Krózser–Papp kettős dominált. Zsinórban nyolc szakaszt nyertek és annak ellenére könnyedén vették át a vezetést, hogy 30 másodperc büntetést kaptak a pályabejáráson elkövetett sebességtúllépésük miatt.
Menya az utolsó két szakaszon már taktikázott és vélhetően 13,1 másodperc előnnyel nyerte a versenyt. Azért csak vélhetően, mert hivatalos végeredményt még nem tettek közzé, mint ahogy az MNASZ is adós a murvabajnokság állásával. Így egyelőre csak azt tudhatjuk, hogy Krózser egész biztosan vezet Ollé és Matics előtt.
A P csoport versenyét a Kovács–Istovics kettős nyerte Mitsubishivel, míg a legjobb kétkerékhajtású páros a Lukács–Mesterházi kettős volt, akik Citroën DS3 R3-asukkal a Lengyel Rali vb-futam előtti tesztnek szánták a versenyt.
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: