Krózser Menyhért és Papp György a Fehérvár Rali után zsinórban másodszor végzett a második helyen Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel, míg Turán Frigyes és Zsiros Gábor szerezték meg a harmadik helyet Peugeot 208 T16-tal.
A vasárnapi utolsó, hajmáskéri gyorsaságit a nagy eső miatt törölni kellett, így a nyolcadik gyorsasági után hirdettek végeredményt.
Nem járt szerencsével a bajnokság korábbi első négy helyezettje. A pontversenyt vezető Kazár–Szőke párost több műszaki hiba is hátráltatta, és csak a negyedik helyen ért célba Ford Fiesta RRC-vel.
A Herczig–Bacigal kettős az ötödik szakaszon esett ki a Skoda Fabia S2000 lengéscsillapító-törése miatt. A Botka–Mihalik duó egy szakasszal később az abszolút első helyről adta fel a versenyt keréktörés miatt. Ugyanezen a szakaszon esett ki a Spitzmüller–Lackó kettős is a Mitsubishi Lancer Evo X R4 műszaki hibája miatt.
Kazár mögött a Trencsényi–Verba kettős szerezte meg az ötödik helyezést, ami pályafutásuk legjobb eredménye volt az R5-ös Fiestával.
A klasszikus N-es autók 3. géposztályát a Matics–Zejda páros nyerte Mitsubishivel. A P csoportban a Kovács–Istovics kettős volt a leggyorsabb, míg a kétkerékhajtásúak versenyét a junior-vb-n is szereplő Lukács–Mesterházi páros nyerte Citroën DS3 R3-mal.
A Veszprém Rali volt egyben a négyfutamos Országos Murva Ralibajnokság harmadik állomása is. Ezt a bajnokságot két győzelmével Krózser toronymagasan vezette, és nagyon jó eséllyel már itt megnyerhette volna. Ollé azonban győzelmével még életben tartotta a bajnoki reményeit. A murvabajnokság utolsó futamát Ausztriában, a Waldviertel Ralin rendezik, ahol Krózser már egy hatodik helyezéssel is bajnok lehet.
Az Országos Ralibajnokság következő futama a Kassa Rali lesz szeptember 5-7-e között.