RallyCaféMagazin

41. Croatia Rally: Sebalj győzött a defektekkel tarkított futamon

Október első hétvégéjén rendezték a Horvát Bajnokság 4. és 5. fordulóját, a 41. Croatia Rally-t. A helyi párosok mellett az European Rally Trophy és a Közép-Európai Zóna Kupa résztvevői is tiszteletüket tették a Porec központú viadalon. Vörös Gergely cikkje A két napos versenyen 14 gyorsasági szakaszt és 193 versenykilométert kellett teljesítenie a rajthoz felsorakozó párosoknak…. Tovább »

Ollé nyerte a Veszprém Ralit

Pályafutása első abszolút győzelmét aratta az Országos Ralibajnokságban Ollé Sándor és Tóth Zsolt, akik Ford Fiesta S2000-essel nyerték meg a Veszprém Rali. Krózser Menyhért és Papp György a Fehérvár Rali után zsinórban másodszor végzett a második helyen Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel, míg  Turán Frigyes és Zsiros Gábor szerezték meg a harmadik helyet Peugeot 208… Tovább »

Herczig nyerte a Fehérvár Ralit

Az utolsó három gyorsaságin sikerült megfordítania a Fehérvár Rali sorrendjét a Herczig–Bacigal kettősnek Skoda Fabia S2000-essel és végül 26,7 másodperc előnnyel megnyerték a versenyt, az utolsó gyorsasági szakaszról ötödik fokozatba ragadt váltóval lejövő Krózser–Papp kettős Mitsubishi Lancer Evo IX R4-ese előtt. A Kazár–Szőke páros harmadiknak futott be a Ford Fiesta RRC-vel, az erőgyorsaságin másodikok lettek,… Tovább »

Herczig zárkózik, de még Krózser vezet

Egyre izgalmasabban alakul a Fehérvár Rali, ahol a vasárnapi első három aszfaltos gyorsasági szakasz alatt a Herczig–Bacigal kettős Skoda Fabia S2000-essel 3,9 másodpercet faragott a hátrányából, így a Krózser–Papp páros Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel már csak 3,2 másodperc előnnyel vezet. A Kazár–Szőke páros Ford Fiesta RRC-vel őrzi a harmadik helyét, a Turán–Zsiros kettős Peugeot… Tovább »

Krózser nyerte a murva bajnoki futamot a Fehérvár Ralin

A szombati hat gyorsasági szakasz után a Krózser–Papp kettős Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel vezeti a Fehérvár Ralit 7,1 másodperc előnnyel a Herczig–Bacigal duó Skoda Fabia S2000-ese és 25,8 másodperccel a Kazár–Szőke páros Ford Fiesta RRC-je előtt. A Botka–Mihalik duó Mitsubishi Lancer Evo IX R4-gyel a negyedik, míg az R5-ös Peugeot 208 T16-tal a magyar… Tovább »

Krózser árokba esett, ennek ellenére vezet

A Fehérvár Rali első két gyorsasági szakaszát a Krózser–Papp kettős nyerte, és az első kör, három gyorsaságija után vezetik a versenyt, ám a második iszkai szakaszon alaposan magukra ijesztettek, amikor árokba csúsztak. „Az első gyorsasági tervszerűen alakult” – mondta Krózser a rally.cafeblog.hu-nak. „A második-harmadik kilométer után rázódtam bele, utána minden jól ment. A második gyorsaságin… Tovább »

Meglepetés a Fehérvár Ralin: Krózser vezet

Nem kis meglepetésre az első három gyorsasági szakasz után a Krózser–Papp kettős R4-es Mitsubishi Lancerral áll az élen a Fehérvár Ralin. A Herczig–Bacigál duó 3,8 másodperc hátránnyal a második Skoda Fabia S2000-essel, míg a magyar pályákon most debütáló R5-ös, Peugeot 208 T16-tal a Turán–Zsiros kettős 14,6 másodperc hátránnyal a harmadik. A Miskolc Ralit megnyerő, a… Tovább »

Versenyautó dobozból – Magyarországon is bemutatkozott a Peugeot 208 T16

A Tagai Racing Technology (TRT) műhelyében mutatta be ma délelőtt a Peugeot Hungaria azt a Peugeot 208 T16-ost, amellyel Turán Frigyes és Zsiros Gábor az Országos Ralibajnokság hátralévő futamain indul, és amelyet legközelebb a hétvégi Fehérvár Ralin láthatunk. A Peugeot új R5-ös raliautóját pár hete homologizálták le, amióta hatalmas rá a kereslet, és nem is… Tovább »

Reszkessetek ellenfelek, a Volkswagen 2019-ig marad a vb-n!

Szokatlanul hosszú időre, további öt évre kötelezte el magát a Volkswagen a rali-világbajnokságra, amelyet az igazgatótanács a mai napon hagyott jóvá. E szerint a német gyártó a 2019-es szezon végéig biztosan a sorozatban marad. Ez lehetővé teszi a csapatuk számára, hogy már az év végén elkezdjék fejleszteni a 2017-től bevezetendő új WRC-t, amellyel így legalább három… Tovább »

Kubica volt a leggyorsabb a Szardínia Rali shakedownján

Pár napja csak, hogy egy interjúban kifejtette Robert Kubica, bármit megadna azért, hogy újra a Forma–1-ben versenyezhessen, és ha valaki megmondta volna neki, hogy ez lesz a vége (a balesete), akkor sohase ment volna raliversenyre. De nem mondta senki, Kubica ment és a hétvégi Szardínia Rali shakedown tesztjén a legjobb időt futotta Ford Fiesta RS… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!